Inplannen bardienst

Alle seniorleden draaien per jaar minimaal 2 bardiensten om te zorgen dat het paviljoen op alle gewenste tijden open is. Het draaien van bardiensten is verplicht; het is onderdeel van het lidmaatschap van Sla Raak.

Het draaien van een evenementen-dienst 5 (tijdens toernooien 22.00 - 01.00 u) telt voor 2 diensten. Als je je opgeeft voor een evenementendienst, dan hoef je dus waarschijnlijk maar één dienst te draaien.

Verzaken van een bardienst levert een boete op van € 60,00.

Leden die ouder zijn dan 70 jaar en rustende leden zijn vrijgesteld van bardiensten.

Leden die zich niet zelf inplannen, worden gedurende het jaar ingedeeld door het systeem.

Zelf inplannen via dienstenplanner
Als je zelf een dienst wil inplannen dan kan je dat doen via via de KNLTB Club App of via de website ( https://mijn.knltb.club ). Via de website kan je ook een nieuw wachtwoord aanmaken of resetten. Je logt in met je bondsnummer (niet met een clublidnummer).

Als je in wilt plannen via smartphone/tablet dan kan je daarvoor de KNLTB Club App downloaden. Inloggen gaat hierbij met dezelfde gegevens als op de website (via bovenstaande link).

Als je geen of te weinig keuzemogelijkheden hebt om diensten in te plannen, dan is het handig om regelmatig te kijken of er nieuwe diensten zijn toegevoegd. Het dynamische systeem waarmee we werken, wordt namelijk geleidelijk aangevuld. Kom je er niet uit met het inplannen van een dienst, dan kan je altijd contact opnemen via [email protected]. Zo kunnen we met je meedenken.

Dienst afkopen
Als je een dienst wil afkopen (dit kost 40 euro), dan kan je daarvoor de leden op de invallerslijst benaderen (zie https://www.slaraak.nl/afkopen_bardienst ).

Je kan de datum in overleg met de invaller vastleggen. Je moet wel zelf de dienst inplannen, anders worden jouw punten niet geregistreerd.

Belangrijk is, dat je via [email protected] doorgeeft welke dienst je ingepland hebt en wie hem voor je draait.  

Dan zorgt de Barcommissie dat de barzak bij de goede persoon terecht komt.

Wijzigingen doorgeven
Indien je gegevens gewijzigd zijn (verhuizing, nieuw e-mailadres, telefoonnummer e.d.) geef dat dan door aan de ledenadministratie: [email protected].

Als je kort voor de ingeplande dienst tóch verhinderd bent, zorg dan zelf voor vervanging en geef deze wijziging door via [email protected] en aan de betreffende weekdienst (zie dienstenplanner in de ClubApp). Je blijft zelf eindverantwoordelijk voor de dienst waarop je bent ingedeeld.

Geef ook een geruilde dienst op tijd door ( [email protected] ), zodat de barzak bij de juiste persoon terecht komt.

Herinnering
Als je bardienst is ingepland (door jezelf of door het systeem), dan ontvang je een bevestiging. Enige tijd voor je bardienst ontvang je één of meer herinneringen via e-mail. Deze herinnering is een extra service, het ontslaat je niet van de verantwoordelijkheid van een dienst, indien je onverhoopt geen bericht krijgt.  

Met vriendelijke groet,

de barcommissie.

E-mail (vragen over bardienst draaien en diensten planner): [email protected]
E-mail (overige vragen): [email protected] 

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 13 521 6659

Clubhuis

Moergestelseweg 32b
5062 JW Oisterwijk